חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסלול טיול בלגיה עם ילדים

עזרה בתכנון טיול לבלגיה? השאירו פרטים👇

טיול משפחתי בלתי נשכח בבלגיה: חוויה של טבע, תרבות והרפתקאות

הקדמה: פתיחה בלגיה לתיירות משפחתית

בלגיה, המדינה הקטנה והקסומה בלב אירופה, נתפסת לעיתים כיעד אפור ומשעמם. אך דווקא כאן, עם שלושת ילדינו (12, 9 ו-4), גילינו אוצרות נסתרים שגרמו לנו להתאהב במקום ולהעריך את קסמה האמיתי. לאחר שחזרנו מטיול משפחתי בלתי נשכח בבלגיה, אני מרגישה צורך לשתף את החוויות שלנו ולהוכיח שבלגיה היא יעד מופלא לטיול משפחתי.

הקדמה: אתגרים והפתעות

הטיול החל באיחור משמעותי של הטיסה, אך לאחר מכן הכל התנהל חלק ונהדר. כמשפחה שאוהבת לטייל ולחקור מקומות חדשים, ולא מתמקדת בלונה פארקים, מצאנו בבלגיה שפע של אטרקציות שמתאימות לטיולי טבע ומוזיאונים. למרות התחזיות הקודרות, מזג האוויר היה נהדר ותרם לאווירת הטיול.

Han-sur-Lesse: מערות נטיפים וספארי

התחלנו את הטיול ב-Han-sur-Lesse, שם נמצאת מערת נטיפים מרשימה וספארי מעניין. בחרנו בכרטיס משולב לשני האתרים. המערות מרשימות מאוד, אך הסיור נערך בשפות צרפתית או הולנדית בלבד, מה שגרם לילדים להשתעמם מעט. חשוב לזכור שהטמפרטורה במערה היא 9 מעלות כל השנה, ולכן חשוב להביא מעילים וכובעים.

לאחר הסיור במערה, ישנן מספר אופציות להגיע לספארי: רכבת טיולים, אוטובוס ספארי או הליכה ברגל. אנחנו בחרנו ברכבת הטיולים והליכה קלילה של כ-3 ק"מ ביער. הספארי אינו כמו גן חיות מסורתי, אלא יותר טיול ביער עם נקודות תצפית מעניינות וגשרים על עצים.

SPARKOH!: מוזיאון מדע ייחודי

המוזיאון SPARKOH! הוא מוזיאון מדע קטן ומיוחד. למרות שאנחנו אוהבי מוזיאוני מדע, מצאנו את המוזיאון הזה פחות מלהיב בהשוואה לאחרים שביקרנו בהם בעבר. עם זאת, הוא עדיין מספק חוויה נחמדה למשפחות עם ילדים.

Musée du chemin de fer à vapeur: מוזיאון רכבות קיטור

מוזיאון רכבות הקיטור הוא קטן וחמוד, ומיועד בעיקר לחובבי רכבות כמו בעלי והילדים. המוזיאון מציג רכבות מתקופות שונות וישנה אפשרות לנסוע ברכבת קיטור. אם אתם חובבי רכבות, זהו מקום שמומלץ לבקר בו.

Europe Space Center: חווית חלל מדהימה

המוזיאון Europe Space Center הוא חווית חלל מדהימה. ביקרנו בו שבע שעות ומצאנו בו אתגרים כהכנה להפוך לאסטרונאוטים, סיורים בין תחנות עם המון מידע, תחנות VR המדמות הליכה על הירח, סרט D5, פלנטריום ופארק עם אטרקציות לילדים. המוזיאון מתאים גם לילדים קטנים, וכל התחנות מתורגמות לאנגלית, כולל כל הסרטים והסיורים.

Les Draisines De La Molignée: אופני רכבת

אופני הרכבת הם אטרקציה מיוחדת שבה רוכבים על מסילת רכבת בעזרת אופניים מחוברים. אנחנו נדחסנו עם שלושת הילדים ונהנינו מאוד. המסלולים נעים בין 6 ל-14 ק"מ, ואנחנו בחרנו במסלול של 8 ק"מ. האופניים האחרונים בשיירה הם הטובים ביותר, כי הם מאפשרים לכם לקבוע את הקצב.

DINANT: עיירה קסומה

DINANT היא עיירה חמודה עם מבצר גדול, טיילת ושייט בנהר. אם אתם מחפשים מקום רגוע לטייל ולהנות מנוף יפה, זוהי העיירה בשבילכם.

Bokrijk Open Air Museum: מוזיאון פתוח

מוזיאון Bokrijk הוא מוזיאון פתוח שמציג איך אנשים חיו בעבר. המוזיאון גדול ויפה, וניתן להעביר בו כמה שעות טובות. ניתן לטייל ברגל או לשכור אופניים ולהסתובב בין הבקתות השונות. חלק מהבקתות מציעות סדנאות כמו בניית בית ציפורים מעץ, ארנקים מעור ואריגה.

כפר נופש – Landal Het Vennenbos

בסוף הטיול, נשארנו בכפר הנופש Landal Het Vennenbos, על הגבול בין הולנד לבלגיה. כפר הנופש מציע פארק מים, תעלות לשייט, משחקיה, באולינג, מיני גולף, טניס, מסעדות וסופר קטן. הכפר נמצא ביער מדהים עם ברווזים וסנאים שמסתובבים בחופשיות בין הבקתות. הבקתות משופצות, נקיות ומאובזרות היטב.

סיום הטיול: מבריסל לאנטוורפן

ביום הראשון ביקרנו ב-Mini-Europe בבריסל, שהייתה חוויה חמודה. ביום האחרון טיילנו באנטוורפן, שם נכנסנו ל-Chocolate Nation, מוזיאון שוקולד גדול ומעניין. גן החיות באנטוורפן מומלץ, אך מזג האוויר לא אפשר לנו לבקר בו.

המלצות וטיפים

  1. מזג האוויר: חשוב להתעדכן בתחזית מזג האוויר ולהיות מוכנים לשינויים.
  2. לינה: מומלץ לשכור בית דרך AIRBNB באזור הארדנים.
  3. אוכל: עדיף להביא סנדוויצ'ים מהבית, כי האוכל במוזיאונים לרוב יקר ולא טעים.
  4. אטרקציות: ישנם פארקי שעשועים רבים בבלגיה, כך שמי שמחפש הרפתקאות מסוג זה ימצא שפע של אפשרויות.
  5. תחבורה: כדאי לשכור רכב כדי להגיע לכל האטרקציות בנוחות.

סיכום

בלגיה היא יעד נפלא לטיול משפחתי, עם שפע של אטרקציות המתאימות לכל הגילאים. בין אם אתם מחפשים מוזיאונים, טבע, או סתם להנות מהנוף הכפרי, בלגיה מציעה הכל. אני מקווה שהפוסט הזה יסייע למשפחות המחפשות יעד לטיול ויוכיח שבלגיה היא מקום קסום ומהנה.

אהבת? אפשר לשתף!

Facebook
WhatsApp

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבריסל מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על בריסל, בלגיה!