חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות 4 כוכבים בעיר בריסל

עזרה בתכנון טיול לבלגיה? השאירו פרטים👇

מלון לה שאטליין ממוקם בלב בריסל, רק כמה רחובות ממרכז העיר. זהו אחד המלונות הפופולריים ביותר בבלגיה ויעד פופולרי עבור תיירים מכל רחבי העולם. קבלו את המבצעים הטובים ביותר בפריז ומצאו מבחר טוב של אוכל ומשקאות, כמו גם מגוון אפשרויות בילוי.

המלון מציע מסעדה לפי נושא איטלקי, חדר ישיבות מאובזר ומגוון אפשרויות בילוי. מלון סופיטל בריסל אירופה כולל מרפסת גג מדהימה המשקיפה על לבה של בריסל וחדר ישיבות מאובזר במלואו. אין צורך להישאר בשום מקום אחר כדי ליהנות מארוחה כאן, מכיוון שהוא מציע מבחר רחב של אוכל ומשקאות, כמו גם מגוון רחב של פעילויות ופעילויות לאורחים.

נצלו את המיקום על חוף הים במרכז העיר ובקרו בטיילת דה אנגלה בעיר העתיקה של ניס. לרוכבי אופניים יוצע מגוון רחב של פעילויות כגון רכיבה על אופניים, טיולים רגליים, אופניים וטיולי אופניים, ותעריכו את המיקום האידיאלי שיאפשר לכם לחקור את נפלאות העיר הזו ברגל. קיבלנו כיסוי כשמדובר בהזמנת המלונות הטובים ביותר בבריסל, בבריסל אירופה ובשאר אירופה בשבועות הקרובים.

חיפוש האכסניה שלנו כולל גם אכסניות בבריסל, בבריסל אירופה ובשאר אירופה, שם תוכלו למצוא מידע נוסף על המלונות הטובים ביותר באזור בריסל.

סנדטון בריסל סנטר הוא מלון מפואר, מודרני ומודרני עם נוף מעולה של מרכז העיר. בלב בריסל, דקות ספורות מרובע העסקים המרכזי, המלון מציע גם מסעדות עם שפים עטורי פרסים ומבחר רחב של אוכל משובח. בנוסף למיקום ייחודי זה, מלון וורוויק בריסל גרנד פלייס כולל גם חדר ישיבות מקצועי עם 500 מושבים, שיכול להכיל עד 500 אנשים ומציע נוף מדהים של 360 מעלות על מרכז העיר. יש גם מבחר רחב של קצב – המטבח בסביבה השופעת, שגם הוא עבר מודרניזציה להפליא, הוא מצוין.

מסעדת 91 של המלון מגישה מבחר מעולה של מנות צרפתיות, בעוד שבר 91 מציע מבחר רחב של יינות ובירות, כמו גם מגוון קוקטיילים. בר המלון פתוח בכל ימות השבוע ומגיש מבחר משקאות מרעננים העשויים מבירה בלגית. המסעדה והבר של המלון עם שירות הבר הציבורי מציעים גם אלטרנטיבה נוחה – אפשרות חיסכון לקביעת פגישות והזמנות, שנסגרת בשעה 17:00 בימי חול ובשעה 1 בבוקר בימי שבת וראשון.

לנוכח מגפת ה- COVID 19, זכרו להישאר מבודד חברתית והתקשרו בכדי לבדוק את השעות וזכרו שתוכלו להיכנס ולצאת גם מבלי להישאר לילה במלון. להלן רשימה של מלונות 4 כוכבים בבריסל שנבחרו במחיר של $ 1 ללילה וזמינים לזמן מוגבל בלבד. ליבה של פירנצה נוקה, וגם מי שלא נשאר ללון יכול לנקות את הבלגן של עצמו בביקור מהיר באחת המסעדות הטובות באיטליה.

בייק הוטל אלכסנדר בדירוג 4 הכוכבים ממוקם בלב בריסל, מרחק הליכה קצר מתחנת הרכבת המרכזית ובהישג יד מתחנת הרכבת המרכזית. הפנד הוא בבעלות פרטית, אך גם ממוקם בצורה מושלמת, המשדר את הסגנון האקלקטי המענג של בעליו. הבריכה הפרטית של פמן ממוקמת באיי, כך שבטח תמצאו מקומיים בקרבת מקום כמו גם כמה מהמסעדות והברים הטובים ביותר בבריסל.

המתאים ביותר למטיילים שאינם מטיילים, מוטל וואן בריסל מציע אירוח מפואר ומלון אלגנטי שכולו לעצמו. החדרים נקיים, מודרניים ופשוטים ומעוצבים באופן אינדיבידואלי, עם קירות לבנים בהירים, תקרות גבוהות ותכנית קומה פתוחה עם שפע של אור טבעי.

מלון בריסל ממוקם בסמוך לרובע הפיננסי והמוזיאונים ויש בו מגוון רחב של חדרים, כולם מאובזרים כדי לענות על ציפיות המטיילים. עם מגוון של סגנונות חדרים שונים, המלון יכול לספק מענה לכל הטעמים והאורחים מקולקלים על הבחירה.

מלון זה ממוקם היטב ומתאים לכל סוגי המטיילים ובכל חדר יש את כל תחומי החוב הסטנדרטיים של המלון. מלון Steigenberger Wiltchers בדירוג 5 כוכבים, ממוקם ליד שדרת לואיז ומציע מגוון רחב של חדרים, כמו גם קרבה לכמה מהחנויות והבוטיקים הטובים בעולם. לכן, אנו יכולים לומר בקלות כי מלון מישאצ'י גרנד טוב מאוד ואתה תהיה מפונק מבחירה. המלון ממוקם במיקום אידיאלי במרכז בריסל, ומציע לכם את המיטב משני העולמות – מלון מפואר ומקום נהדר לשהות בו.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבריסל מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על בריסל, בלגיה!