חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אוטובוס התיירים של בריסל

עזרה בתכנון טיול לבלגיה? השאירו פרטים👇

מידע על אוטובוס הופ און הופ אוף (אוטובוס התיירים של בריסל)

2 מסלולי נסיעה עם סיורים שונים ו-22 עצירות שבהם אפשר לעלות ולרדת ללא הגבלה בהתאם לכרטיס שלכם (24 או 48 שעות).
מעולה למי שרוצה להכיר את העיר מקרוב בלי כאבי רגליים או למי שמגיע לקצת זמן לבריסל ורוצה לנצל את הזמן כדי לראות ולהספיק הכל!

אוטובוס תיירים היא דרך מעולה לטייל בערים בחו"ל בצורה נוחה ומבלי להתעייף מארגונים וניהול יום הסיור בעיר. מחיר כרטיס יומי לאוטובוס התיירים הופ און הופ אוף מכסה את ההגעה לרב האטרקציות התיירותיות שבבריסל. רב האנשים מעדיפים לעשות קודם את כל הסיבוב סביב לעיר באוטובוס כדי להסתכל מסביב בנחת ולהאזין למדריך השמע אשר מושמע בשפות רבות במהלך הנסיעה, לקבל מעט אינפורמציה ורקע אודות המקומות השונים שיש לראות ואחר כך לרדת בתחנות העצירה השונות. האוטובוס עוצר בדרך בכל אחת מהאטרקציות המפורסמות שיש לעיר להציע. זהו למעשה אוטובוס ייעודי לתיירים וקווי הנסיעה מותאמים לצורך מטרה זו באופן מושלם. 

הקונספט של אוטובוס התיירים הופ און הופ אוף בבריסל

אוטובוס התיירים הזה מסתובב בעיר ועוצר בכל פעם באחת מהאטרקציות המפורסמות. תוכלו לרדת מהאוטובוס בכל פעם כדי לבקר באטרקציה מסוימת ולאחר מכן להמשיך במסלול על ידי עלייה לאוטובוס הבא בזמן שנוח לכם. תדירות האוטובוסים היא גבוהה מאוד כך שלא תהיו מוגבלים יותר מידי בזמנים.  בשונה מטיול מאורגן, סיור בעיר באמצעות אוטובוס הופ און הופ אוף אינו מגביל אתכם בזמן כאשר אתם מבלים בכל אחד מהמקומות ואין אילוצים נוספים של טיול בקבוצה, כך שאפשר להנות מכל המקומות המומלצים בזמן ובדרך שלכם. 

מדריך השמע באוטובוס זמין בשפות שונות ומגוונות כגון: אנגלית, רוסית, צרפתית, ספרדית, גרמנית, הולנדית, איטלקית ואפילו סינית. בעליה לאוטובוס תקבלו אוזניות שבאמצעותן תוכלו להקשיב למדריך השמע בשפה שבחרתם. 

הזמנת כרטיסים מראש לאוטובוס התיירים בבריסל בהתאם לימי החופשה שלכם בעיר

הדרך הטובה ביותר לרכישת הכרטיסים היא על ידי הזמנה אונליין במודול ההזמנות באתר האינטרנט. לאחר ביצוע ההזמנה המקוונת באתר, יישלח אליכם מייל עם הכרטיסים לאוטובוס. בכניסה לאוטובוס ההופ און הופ אוף תוכלו להציג לנהג את הכרטיסים באמצעות הסמארטפון שלכם ואין צורך להדפיס אותם. 

שירות הזמנת הכרטיסים של אוטובוס התיירים מנוהל על ידי חברת "Tiqets" הידועה, אשר תכננה עבור חברה זו מערכת ייעודית ונוחה שעובדת מצוין. היתרון המשמעותי של רכישת הכרטיסים בצורה הזו הוא ההימנעות מהעמידה בתורים לרכישת כרטיסים. כשתגיעו לאוטובוס ההזמנה שלכם תהייה כבר מטופלת וכל שנותר לכם הוא לעלות ולהתחיל לטייל בעיר. 

מסלול הסיור והאטרקציות שבדרך

הנסיעה באוטובוס התיירים בבריסל כוללת שני קווים והיא מקיפה ומכסה שטח גדול מאוד של העיר.את מפת המסלול עצמה ניתן למצוא באתר האינטרנט. על המפה מצוינות גם כל נקודות העצירה שאפשר לעלות ולרדת בהן ללא הגבלה! 

אוטובוס ההופ און הופ אוף משתמש בתחנות האוטובוס של חברת התחבורה הציבורית בבריסל. תחנות האוטובוס אשר משמשות גם את אוטובוס התיירים מסומנות בלוגו עם המילים  "CitySightseeing Brussels".

ברב הפעמים תשתמשו באותו התחנה שירדתם בה כדי לעלות על האוטובוס הבא כך שסביר מאוד להניח שתזכרו היכן ממוקמת התחנה וכך תמצאו אותה בקלות רבה מאוד. בנוסף תוכלו לקבל באוטובוס בכל עת חוברת הדרכה עם מפת המסלול והסברים אשר מלווים בתמונות כדי להפוך את כל הסיפור לקל אפילו עוד יותר ולא פחות חשוב, למעניין יותר. 

ישנם גם סיורים מודרכים אשר מוצעים בנוסף לסיור העצמי שיוכלו לעניין אתכם כגון: 

  • סיורי אוכל ואתרים
  • סיור טעימות בירה 
  • סיור בסדנת שוקולד

את סיורי הנושא מעביר מדריך מקומי בשפות שונות וניתן להירשם גם אליהם באופן מקוון. 

אטרקציות מומלצות בדרך

האטרקציות שמגיע אליהן אוטובוס התיירים בבריסל הם המקומות המומלצים והפופולאריים בעיר שכדאי להגיע ולראות. רובן מתאימות גם לטיולים משפחתיים עם ילדים, כך שכל אחד יכול להנות מהן במהלך החופשה שלו בבריסל. לרב האטרקציות מומלץ להגיע במהלך היום. בערב תוכלו להנות מהמסעדות והברים הרבים והנהדרים שיש לעיר היפה הזו להציע. 

האטרקציות הבולטות שבדרך:  

  • האטומיום
  • מיני אירופה
  • אוטו וורלד
  • עולם הרכבות
  • גראנד פלאס
  • פסל הילד המשתין
  • בית האופרה
  • גן החיות של בריסל
  • בניינים שונים וארכיטקטורה מרהיבה
  • שכונות שונות בעיר

מידע שימושי ושאלות נפוצות בנוגע לאוטובוס התיירים של בריסל

ניתן לרכוש כרטיס אשר מקנה נסיעה לכל אחת מ 22 האטרקציות המומלצות בעיר באמצעות אתר האינטרנט, שזו הדרך המומלצת, או באוטובוס עצמו.

ברב המקרים זה זול יותר לרכוש כרטיסים אונליין ויותר מזה, זה חוסך המון זמן. ניתן גם לרכוש כרטיסים במשרד הכרטיסים שנמצא קרוב לכל אחת מהתחנות. 

באופן כללי כדאי להשתמש באוטובוס התיירים, אך יש לקחת בחשבון שהמסלול מוכתב מראש. מומלץ בעיקר עבור אנשים שמטיילים פעם ראשונה בעיר באופן עצמאי. 

מחיר כרטיס לאוטובוס ההופ און הופ אוף הוא כ- 32 אירו לאדם והוא תקף למשך 48 שעות ומכסה הנסיעה לכל האטרקציות שבמסלול. 

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבריסל מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על בריסל, בלגיה!