חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות 5 כוכבים בבריסל

עזרה בתכנון טיול לבלגיה? השאירו פרטים👇

מחירי הנכסים בבריסל נמצאים בשיא כל הזמנים, והמשקיעים להוטים להימלט מהבועה הענקית שעומדת לפנינו.

בריסל היא תפוח אדמה חם, אבל זה הרבה יותר ממרכז ביורוקרטי, זה כיכר יפה במרכז בריסל. כדאי לבקר אם אתם רוצים להיות במרכז תשומת הלב ומעל הכל אתם טיולונים בעיר. יש הרבה מסעדות וברים נהדרים בבריסל, כמו גם מספר מלונות נחמדים. בעיר יש תרבות והיסטוריה שונים מאוד משאר העולם, כך שבריסל היא הכרטיס החם ביותר.

שדה התעופה של בריסל ממוקם 8 ק"מ ממרכז זאבנטם וניתן להגיע אליו ברכבת רגילה (זמן נסיעה כ -20 דקות) או במטרו לטרון. הגרנד פלאס, מרכז התיירות של בריסל, נמצא במרחק הליכה ונמצא במרחק צעדים ספורים מתחנת מטרו. תכשיט זה הוא מלון לאופולד בריסל, מלון חמישה כוכבים המציע לאורחיו יוקרה עם מגדל הפעמונים הגותי הגבוה בלב בריסל.

הוא מציע חדרים וסוויטות מסורתיים ומודרניים, הממוקמים באותו הבניין שבו מלון חמישה כוכבים לאופולד בבריסל. מלון סופיטל בריסל אירופה כולל מרפסת גג מדהימה המשקיפה על לבה של בריסל, חדר ישיבות מאובזר וחדר אוכל פרטי.

טיול במלון הילטון בריסל גרנד פלייס הוא חוויה מרשימה, כאשר האורחים נהנים מגרם מדרגות נרחב ונוף עוצר נשימה של העיר בריסל. הפנים מעוצב בהשראה, מסוגנן וחדשני, ולא משנה באיזו קומה אתה נמצא, הנופים הנשקפים מהעיר הזו בבריסל הם פשוט פנומנליים. הוא כולל עיצוב מודרני וריהוט מושך את העין, כולל חדר אוכל בעל חלל פתוח ומטבח מודרני. מלון וינטג 'משונה וצבעוני זה הוא מקום שמזכיר את שנות ה -70 של המאה העשרים.

Warwick הוא אחד המלונות הפופולריים ביותר בבריסל ויש לו מוניטין של כמה מהחדרים המפוארים והמפוארים ביותר באירופה, כמו גם אוכל ושתייה מעולים.

החדרים מודרניים ומציעים נוף מרהיב של הגרנד פלייס ומרכז העיר, שנמצא במרחק של 5 דקות הליכה משם. תשכחו מלה פלאזה, יש הרבה מסעדות וברים נהדרים באזור כמו גם אוכל ומשקאות טובים. אחרון חביב, תוכלו ללכת ברגל לגראנד פלאס, למרכז העיר ולכל המראות תוך 5 דקות.

הייתי כאן בעבר ובאמת יכול להמליץ עליו כאחד המלונות הטובים ביותר בבריסל. אם אתה רוצה יוקרה של חמישה כוכבים בתוך פקעת בריסל לכמה ימים, Le Plaza יכול לעזור לך. זו בחירה מצוינת עבור מטיילים ומשפחות בחופשה, ואני בטוח שגם אתם תאהבו את זה. בנוסף למיקום הבלתי מנוצח שלו, מלון וורוויק בריסל גרנד פלייס כולל גם חדר ישיבות מקצועי עם 500 מושבים, המספק נופים עוצרי נשימה. מלון יוקרתי זה ממוקם במרכז בריסל, באחד מאזורי התיירות הפופולאריים ביותר בבלגיה, הגרנד פלאזה. מלון מטרופול ממוקם בסמוך לאטרקציות המרכזיות של בריסל, כולל הארמון המלכותי, גן החיות של בריסל ומוזיאון בריסל לאמנויות יפות.

סנטטון בריסל סנטר מציע 70 חדרים עכשוויים, כולל 3 סוויטות, ומגוון רחב של שירותים הכוללים ספא, מרכז כושר, מרכז כושר ומרכז כושר. מרכז סנדון בריסל מציע מבחר מעולה של מלונות בבריסל, כמו גם רשימה נרחבת של מסעדות וברים.

בבריסל יש מספר רב של מלונות יוקרה, שרבים מהם ממוקמים בלב בריסל, כמו מלון גרנד, מלון רויאל ומרכז ריץ – קרלטון בריסל. עם הרחובות התוססים שלה – ביסטרו צדדי, בתי קפה ומסעדות – בריסל שופעת מסעדות ומסעדות מהנות, כולל כמה מגניבות מאוד. רבים מהמקומות הטובים ביותר שלנו בבריסל ממוקמים במרכז העיר העתיק ובסביבתה, שם ניתן למצוא שפע של תענוגות תרבותיים וקולינריים.

אחד המקומות הטובים ביותר בבריסל עם קירות הלבנים החשופים והמנזר הדומיניקני המשוחזר באלגנטיות הוא Grand Hotel Brussels Centre, אחד מחמשת המלונות המובילים שלנו בבלגיה.

ממוקם באופן אידיאלי במרכז בריסל, מלון אריס גרנד פלאס מציע לכם נוף נהדר של העיר מכל מקום, מהקומה העליונה או התחתונה של המלון.

מלון זה משפיע על האדריכלות המרשימה של העיר ומרוהט כדי לשקף את ההיסטוריה והתרבות העשירה של בריסל. בהתאם לנושא הסגנון, מלון 5 כוכבים זה בבריסל נועד לפנות הן למטיילים מפוארים – אוהבים וטובי טעם. Motel One הוא מלון תקציב גרמני אופנתי והאווירה כל כך מסוגננת שבהחלט תוכלו להפיק את המרב מכספכם במהלך שהותכם כאן. מלון ידויה הוא אלטרנטיבה נהדרת למלון ידויה היפני, הממוקם בלב הבירה, ומציע חדרים מסוגננים ומסוגננים.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבריסל מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על בריסל, בלגיה!