חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בריסל בלגיה אטרקציות תיירותיות

עזרה בתכנון טיול לבלגיה? השאירו פרטים👇

בריסל היא עיר תוססת והיסטורית עם הרבה מה להציע לתיירים. עם מגוון של אטרקציות, מסעדות ובתי מלון, בריסל היא יעד נהדר לחופשה.

להלן כמה מהאטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בבריסל, שאינן כדאי לפספס:

  • כיכר הגדולה: הכיכר הגדולה היא לבה של בריסל, והיא מקום נהדר להתחיל בו את הטיול שלכם. בכיכר תמצאו את האנדרטה למלך אלברט הראשון, את בניין העירייה ואת הארמון המלכותי.
  • האיש הקטן המשתין: הפסל של האיש הקטן המשתין הוא אחד הסמלים המפורסמים ביותר של בריסל. הפסל עשוי מברונזה, וגובהו כ-55 סנטימטרים.
  • המוזיאון המלכותי לאמנויות יפות: המוזיאון המלכותי לאמנויות יפות הוא אחד המוזיאונים החשובים בעולם. המוזיאון מציג אוסף מרשים של אמנות מימי הביניים ועד ימינו, כולל יצירות של רמברנדט, רובנס ואחרים.
  • מרכז הקומיקס: מרכז הקומיקס הוא מוזיאון המוקדש להיסטוריה של הקומיקס הבלגי. המוזיאון מציג אוסף מרשים של יצירות קומיקס, כולל יצירות של טין טין, האסטריקס והדרדסים.
  • אטומיום: האטומיום הוא מבנה פלדה ענקי בצורת אטום של ברזל. האטומיום הוא אחד הסמלים המפורסמים ביותר של בריסל.

בנוסף לאטרקציות הפופולריות הללו, ישנן בבריסל עוד הרבה אטרקציות תיירותיות מעניינות, כגון:

  • עיר המיניאטורות: עיר המיניאטורות היא פארק מיניאטורות עם דגמים של מאות מבנים מפורסמים מרחבי העולם.
  • מוזיאון המדע: מוזיאון המדע הוא מוזיאון מדע אינטראקטיבי עם מגוון של תצוגות ומתקנים.
  • פארק המים אושיד: אושיד הוא פארק מים גדול עם מגוון של מגלשות מים, בריכות שחייה ומתקני מים אחרים.
  • אנטוורפן: אנטוורפן היא העיר השנייה בגודלה בבלגיה, והיא ידועה בזכות יהלומנותיה, מוזיאוני האמנות שלה והחיי הלילה התוססים שלה.
  • ברוז': ברוז' היא עיר ימי ביניימית יפהפייה הממוקמת בצפון בלגיה. היא ידועה בזכות הארכיטקטורה שלה, הסמטאות הציוריות שלה והשוקולד שלה.

בריסל היא עיר נהדרת לבקר בה, עם הרבה מה להציע לכל הגילאים. עם תכנון נכון, תוכלו ליצור חופשה בלתי נשכחת בבירת בלגיה.

בכל הנוגע לדברים המובילים לעשות בבריסל, ריכזנו את רשימת המועדפים שלנו. נדון בזמנים הטובים ביותר לביקור, כיצד להסתובב בעיר, מה לאכול ולשתות בבריסל ובסביבתה, וכן נדבר עם האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר ומדריכי הערים.

גלה מידע נוסף על המקומות הטובים ביותר לביקור בבריסל, כמו גם על האטרקציות התיירותיות והמדריכים הפופולריים ביותר באתר הרשמי. למידע מעניין נוסף על הפרלמנט האירופי, בקרו באתר הפרלמנט ובעמוד הפייסבוק שלו.

יש את מוזיאון המבשלות הבלגי, שמראה כיצד מכינים את הבירה הבלגית האגדית, ומוזיאון קטן המוקדש לייצוא הפופולרי האחר של בלגיה, שוקולד. אטרקציות נוספות כוללות את המוזיאון המלכותי בבלגיה, הספרייה הלאומית של הולנד ומוזיאון דה לואסט.

הדבר הטוב ביותר לראות בבריסל הוא באחד המוזיאונים המדהימים הרבים, והמקום הטוב ביותר לבקר בבריסל בחג המולד הוא שוק חג המולד בבריסל, שכן פעמים רבות נמצאים כאן מזמורים וקונצרטים. אחת האטרקציות התיירותיות הייחודיות ביותר בבריסל בריסל היא ייחודית בארכיטקטורה שלה, המייחדת אותה מערים אחרות ברחבי העולם. בהובלת אטרקציות משפחתיות ברחבי העיר, ברופארק בריסל מציעה אינסוף אטרקציות ומבנים מרגשים לחקור. המקום הטוב ביותר לבקר בו בבריסל בחג המולד הוא אחד המוזיאונים המדהימים הרבים, שוק חג המולד של בריסל, והדברים הטובים ביותר לראות ולעשות בסוף השבוע הם פשוט חופשיים לראות ולעשות. הכיכר מלאה בשווקים מקסימים ומלאה במקומיים, מה שהופך אותה למקום נהדר לבלות בו ערב. אם אתם מחפשים דברים לעשות בבריסל ביום, או אפילו דברים יוצאי דופן שקשורים לילדיכם, חשבנו שיש לרשימה זו משהו לכל אחד. התבונן ברשימת המקומות הטובים ביותר בהם אנו יכולים לבקר בבלגיה לחג המולד, כמו גם כמה דברים טובים לעשות בבריסל וסביבתה במשך הלילה.

אם אתה מתכנן טיולי יום רבים לבריסל או שאתה חלק מקבוצה, אל תעזוב עד היום האחרון לטיול שלך, כי יש סיבה שזה אחד האזורים הטובים ביותר בבריסל לתיירים. אם יש לך רק יום אחד בבלגיה, אנו נותנים לך מסלול ליום הראשון לעיל, אך מראות רבים אחרים בבריסל נמצאים במרחק הליכה מהרכזת המרכזית, כך שאינך צריך לבקר בכל יום בבריסל בטיול קצר. . תוכלו גם לבלות את היום בביקור במוזיאון לאמנויות יפות, במוזיאון בריסל ובארמון המלכותי.

יש כל כך הרבה דברים נהדרים לעשות בבריסל, שיומיים הם באמת הזמן הקצר ביותר לבלות בעיר.

עם זאת, ישנם מראות רבים שאפשר לחקור בבריסל לפני שתגיעו למלון שלכם ותצאו מתחנת הרכבת המרכזית. כרטיס ביקור בריסל כולל כניסה כמעט לכל מוזיאון בעיר והוא דרך משתלמת ביותר לבקר בכל מוזיאון שתרצו בטיולכם לבריסל. אם אתה רוצה לבקר בכמה מוזיאונים בתקופת שהותך בבריסל, אני ממליץ לך בחום להשיג כרטיס בריסל.

כדאי גם לזכור כי מפת בריסל מספקת גישה לרבים מהאטרקציות הפופולריות ביותר בעיר, כמו המוזיאון לאמנויות יפות ומוזיאון דה לואסט.

אם אתם מתכננים להישאר בבריסל יותר משלושה ימים, אנא ראו את רשימת הפעילויות בבריסל וסביבתה למטה. יש כל כך הרבה פעילויות ומקומות לראות ולעשות ואם אתה רוצה רשימה ממש רחבה, בקר באתר הרשמי של התיירות בבריסל. הנה כמה מהאטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר שאתה צריך לבקר ולעבור לפני שאתה הולך. הטובים ביותר הם מסעדות מומלצות, ברים וחנויות שוקולד, כמו גם בתי הקפה ובתי הקפה הטובים ביותר.

מקומות מפורסמים בבריסל, בלגיה הם: הארמון המלכותי, המוזיאון לאמנויות יפות, המוזיאון לארכיאולוגיה, מוזיאון בריסל והמוזיאון הלאומי.

בית העירייה של בריסל הוא אחד המקומות היפים בבריסל, גם אם לא נכנסים, זה חובה – דבר שעליכם לעשות למען בריסל. מי שרוצה לדעת יותר על העבודה שמתנהלת בדלתיים סגורות בפרלמנט מוזמן לצאת לסיור מודרך במרכז המבקרים. כל האטרקציות של האיחוד האירופי בבריסל הן לגמרי בחינם, אך עליכם לזכור את הדרכון שלכם בכדי להיכנס לבניין הפרלמנט.

קל לבחון את ברוז ', אנטוורפן וגנט מכאן, אבל אם אתם מתכננים להאריך את השהות שלכם, צאו לטיול יום לבריסל כדי לראות הכל, לפחות בסוף השבוע, ולחקור עוד בלגיה ממך. ארוחת ערב רומנטית באחת הטרסות בגראנד פלייס היא דבר מגניב בבריסל, זה באמת המקום המושלם לקיים פגישה ראשונה עם החבר או החברה החדשה שלכם. האקווריום של בריסל מיועד במיוחד לאלו מכם שמבקרים בבריסל עם ילדים. אחד הדברים האהובים עלי שאני עושה בכל פעם שאני מבקר בבריסל הוא לטייל במרכז העיר, מהעיר העתיקה לעיר העתיקה והארמון המלכותי.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבריסל מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על בריסל, בלגיה!