חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שירותי הסעות בריסל

עזרה בתכנון טיול לבלגיה? השאירו פרטים👇

נוחתים בבלגיה? מחפשים שירותי הסעות. מצאתם!

תיהנו משירות העברות קבוצתי פרטי מחלקה ראשונה. סעו לכל כיוון ברכב נוח ומובחר עם נהג מקצועי, ונצלו את התשלום המקוון.

הסעות לנמל התעופה של בריסל מספקות דרך מהירה ויעילה להגיע אל ומשדה התעופה. הם אופציה נוחה למטיילים שצריכים להגיע בזמן לשדה התעופה.

קל למצוא ולהשתמש בהסעות לנמל התעופה של בריסל, עם אפשרויות רבות זמינות. אתה יכול לבחור בין הסעות פרטיות או הסעות ציבוריות כדי להגיע לאן שאתה צריך ללכת. עם הסעות פרטיות, תוכלו ליהנות משירות אישי הכולל משקאות וחטיפים על סיפון הטיול שלכם.

הסעה לנמל התעופה של בריסל היא דרך קלה עבור מטיילים המחפשים נסיעה מהירה לתוך העיר או חזרה הביתה לאחר הטיול שלהם.

שדה התעופה של בריסל הוא שדה התעופה הראשי של בריסל, בלגיה. הוא ממוקם בעיריית Zaventem ובחלקו בעיריית Rixensart. שדה התעופה פועל מאז ה-24 במאי 1927 והוא אחד מהמרכזים החשובים ביותר באירופה.

שירות ההסעות לנמל התעופה של בריסל פועל בין נמל התעופה של בריסל למרכז בריסל במרווחי זמן קבועים. שירות ההסעות הושק ביוני 2007 כדי להקל על עומסי התנועה הנגרמים מתורים ארוכים לשירותי תחבורה ציבורית רגילים לאחר שדרוג גדול של מערכת התחבורה הציבורית.

המסלול אורך כ-30 דקות והוא פועל כל 10 דקות בין השעות 05:00-23:00 בימי חול, כל 15 דקות בשבתות וראשון, ומדי שעה מחצות עד 05:00 בכל הימים. ההסעה היא ללא תשלום לנוסעים המשתמשים ברכבם הפרטי או א מעבר חודשי. התחנה ממוקמת בצד המזרחי של מרכז העיר ביסמרק, בין רחוב 2 ל-3. המעבורת חוצה את הכביש המהיר של North Dakota Heritage אל הרחוב הראשי, ואז פונה דרומה לרחוב 2 לפני שהוא עוצר ביעד הסופי. לביסמרק משרת קו אוטובוס עירוני המופעל על ידי קווי הבמה של דקוטה שעוברים מרציף המעבורת למרכז העיר ביסמרק. מסלולים: כביש A – צפונה מהרחוב הראשי כביש B – דרומה מהרחוב הראשי ביסמרק, צפון דקוטה כביש C של אוניברסיטת המדינה – דרומית לרחוב הראשי של ביסמרק, אוניברסיטת דרום דקוטה אדם בולט שגר בביסמרק הוא הנשיא לשעבר ג'ימי קרטר.

שדה התעופה של בריסל מספק הסעות פרטיות מ/אל שדה התעופה לנוסעים שצריכים להגיע לשדה התעופה או ממנו במהירות. הסעות אלו זמינות 24 שעות ביממה וניתן להזמין אותן אונליין.

קצת מידע על שדה התעופה של בריסל

שדה התעופה של בריסל הוא שדה התעופה החשוב ביותר בבלגיה. הוא קיים מאז 1935.

שדה התעופה של בריסל הוא שדה התעופה הגדול ביותר בבלגיה ויש בו מסוף הנוסעים השני העמוס ביותר באירופה. נכון למאי 2018, שירת כ-50 מיליון נוסעים מדי שנה.

שדה התעופה של בריסל משמש כמרכז חיוני לנסיעות אוויריות לאירופה וליעדים אחרים ברחבי העולם.

לשדה התעופה של בריסל שני טרמינלים: טרמינל 1 הישן יותר וטרמינל 2 החדש יותר.

שדה התעופה של בריסל הוא הבסיס לפעילות בריסל איירליינס, Flybe, Jetairfly ו- Thalys. שדה התעופה הוא גם ביתם של צ'ארטרים רבים שטסים ליעדים באירופה ובצפון אפריקה כולל תוניס, ברלין-טגל, נמל התעופה הבינלאומי של דיסלדורף, נמל התעופה של פרנקפורט וקופנהגן. בריסל נמל התעופה הוא גם המרכז של יורוסטאר ותאליס. לשדה התעופה 3 שערי יציאה לטיסות בינלאומיות, עם סה"כ 4 עמדות צ'ק-אין. בניין המגיעים כולל 44 שערים, מתוכם 7 מצוידים בגשרי סילון. לשדה התעופה יש גם תחנת מעבר (Brussels Airport Train Station), הממוקמת מתחת לאדמה מול אזור היציאות. חיבור ל של היציאה היו ממוקמים בעבר בבניין ההגעה. שדה התעופה מחובר לקו 1 של המטרו של בריסל ולרשת הרכבות הלאומית, כאשר בסך הכל 3 תחנות רכבת תחתית: תחנת שדה התעופה ו-Zaventem-Stadslijn מופעלות על ידי NMBS/SNCB ותחנת Bruxelles-Central על ידי STIB / De Lijn. כל הרכבות משתי רשתות הרכבות הללו עוצרות בתחנת שדה התעופה. תחנת המטרו בריסל נמל התעופה מספקת קישורי תחבורה ציבורית הן למרכז העיר והן לרובע אנדרלכט, כמו גם לעיריות שמסביב. תחנת המטרו בריסל-מרכז נגישה באמצעות חשמליות של קווים 1, 3 ו-4 של רשת החשמליות של בריסל וקו 5 של המטרו של בריסל . תחנת המטרו נפתחה ב-4 במרץ 1989, כחלק מקו המטרו של בריסל 5. זוהי תחנה רגילה, עם שתי מסילות לכל כיוון ושני רציפים צדדיים.

שדה התעופה נבנה בין השנים 1929 ו-1932 באתר בו נכבש בעבר מגרש גולף. האדריכל של הפרויקט היה הנרי גפלר, שגם תכנן שדות תעופה בפרנקפורט, ברלין, המבורג ווינה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבריסל מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על בריסל, בלגיה!