חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שופינג בעיר בריסל בלגיה

עזרה בתכנון טיול לבלגיה? השאירו פרטים👇

אם אתם מתכננים חופשה בבריסל בזמן הקרוב ואתם רוצים לנצל אותה טוב טוב לשופינג, חשוב שתכירו את מרכזי הקניות בבריסל בטרם תגיעו ליעד. בבריסל תוכלו ליהנות מקניונים בבריסל.

 מרכזי קניות בבריסל, משוק הפשפשים, חנויות של מעצבי אופנה ועוד. בין הסמטאות השונות ברחובות העיר תוכלו למצוא מגוון חנויות שונות המציעות מגוון מוצרים איכותיים ומיוחדים שלא תמצאו במקומות אחרים.

מרכזי קניות מובילים ופופולאריים בבריסל

אם אתם חובבי שופינג מושבעים אסור לכם לפספס את מרכזי הקניות הבאים. במרכזים אלה תמצאו מגוון נרחב של פריטים לבית, ביגוד, הנעלה, ציוד למטבח, מזכרות, תכשיטים ועוד. אז אילו מרכזי קניות אסור לכם לפספס בעת ביקורכם. התשובה בשורות הבאות.

HEMA – מרכז קניות הכולל שתי קומות עם מגוון נרחב של מוצרים בתחומים שונים ובמחירים זולים ונוחים. במקום תמצאו ביגוד, ציוד למטבח, פריטים לביתו עוד דברים נוספים. כתובת החנות: בלגיהMuntplein, Munt 21, 1000 Brussel, שעות הפעילות בימי שני עד רביעי בין השעות 09:00 18:30 ובימי חמישי עד שבת בין השעות 09:00-19:00.

Les Galeries Saint Hubert – Rue du Marche-aux-Herbes – מרכז קניות מהודר ויוקרתי הכולל תקרת זכוכית בצורת קשת, חנויות יוקרה, מסעדות ותיאטראות. כתובת החנות: Galerie du Roi 5, 1000 Brussel, בלגיה. המקום פתוח 24 שעות ביממה, וכך אפשר להגיע אליו מתי שנוח לכם.

Inno – מרכז הקניות המרכזי של בריסל הכולל חמש קומות עם מבחר מגוון של חנויות ביגוד, ציוד לבית, תכשיטים, מזון, שעונים, שוקולד ועוד. במקום תמצאו גלריות מדהימות עם חנויות מכל הסוגים. מרכז קניות זה הוא אחד הסניפים הגדולים ביותר של רשת הקניונים הבלגית בבריסל. המקום פתוח כל יום משעות הבוקר ועד הערב ונמצא במרכז העיר.

קניון 2 City – קניון המתפרס על שני צידי רחוב קניון 2 City

הקניון ממוקם בקצהו של המדרחוב Rue Neuve, אשר הוא יעד קניות בפני עצמו. הקניון מתפרס על שני צדי הרחוב ומכיל כל מה שרק תחלמו עליו – ביגוד של מותגים מובילים, חנויות ספורט גדולות, חנויות צעצועים, ספרים, דיסקים, סרטים וכמובן, אוכל בשפע. כתובת החנות: 123 Rue Neuve, Place Rogier. שעות פעילות הקניון הן משעות הבוקר עד שעות הערב המאוחרות.

חנויות בבריסל שאסור לכם לפספס

חנויות הרחוב בבריסל נפתחות בעשר בבוקר ונסגרות בשעות הערב המאוחרות. בחנויות הרחוב בבריסל תוכלו למצוא מגוון מוצרים שלא תמצאו במרכזי הקניות ובשווקים. בנוסף לכך, תיירים אשר אינם אזרחי האיחוד האירופאי זכאים להחזרי מס, לכן חשוב לשמור את הקבלות מעל סכום של 125 ₪. בין חנויות הרחוב בבריסל אפשר למצוא את החנויות הבאות:

Rue Neuve – חנות מודרנית הכוללת רשתות אופנה בין-לאומיות אשר כל תייר בעולם מכיר. ברחוב Rue Neuve, אפשר למצוא מגוון מרכזי קניות שונות וחנויות עם היצע מרשים של מוצרים בכל הקטגוריות ובמחירים נמוכים מאוד.

Waterloo and luize (שדרות ווטרלו ולואיז)- שדרות ווטרלו ולואיז חנויות אופנה וביגוד של מעצבים עם מגוון נרחב של בגדים של מעצבים ומהרשתות המובילות. במקום תמצאו סוגי בגדים ובגדים איכותיים ביותר ובמחירים משתלמים. כתובת החנות: Boulevard de Waterloo, Brussels Avenue Louise.

Antoine Dansaert (אנטואן דאנסארט)- באזור זה תמצאו חנויות אופנה ובוטיקים הכוללים בגדי לבוש מודרניים, וינטאג' ועוד לצד בתי קפה ומסעדות באזור. כתובת החנות: Rue Antoine Dansaert. החנות פתוחה משעות הבוקר ועד שעות הערב המאוחרות.

כיכר העיר – בכיכר העיר בבריסל תמצאו מגוון חנויות למזכרות, דוכני שוקולד בלגי, חנויות בגדים ועוד. המחירים במקום לא יקרים אך ההיצע מוגבל לכן יש לקחת זאת בחשבון.

מונאי – מרכז קניות לתיירים במחירים נמוכים ואטרקטיבים. המרכז עצום בגודלו וכולל חנויות אאוטטלט רבות ומותגי הלבשת ספורט מגוונים. מרכז מונאי נמצא במרכז בריסל והוא חובה לכל תייר.

שווקי אוכל מומלצים בבריסל

אם אתם חובבי אוכל אסור לכם לפספס את שווקי האוכל של בריסל. בשוק הפשפשים בריסל, תמצאו מגוון נרחב של מאכלים לצד פירות וירקות טריים וכן מזרות וצעצועים. שווקי האוכל המומלצים בריסל הם:

שוק האוכל של תחנת המטרו הדרומית – שוק האוכל של תחנת המטרו הדרומית היא חוויה בפני עצמה. בשוק תמצאו מאכלים אפריקאים לצד מאכלים בלגיים מסורתיים ומודרניים. כמו כן, תמצאו תבלינים מיוחדים שלא תמצאו במקומות אצרים, פירות, ירקות ועוד. כתובת השוק:/ Boulevard de Waterloo, Brussels Avenue Louise

שוק הפשפשים בבריסל – שוק הפשפשים בריסל פועל כל יום משעות הבוקר ועד שעות הצוהריים. השוק צבעוני מאוד והומה אדם ואפשר למצוא בו מגוון נרחב של מוצרים החל בצעצועים, בגדים, נעליים, פירות, ירקות, תבלינים ועוד. כמו כן, אפשר למצוא באזור פאב בראסרי המציע בירות מקומיות ומאכלים בלגיים מסורתיים ומודרניים. כתובת השוק: 1410 WATERLOO, belgium.

שאלות ותשובות בנוגע לשופינג בעיר בריסל בלגיה

אם אתם רוצים לחסוך כסף ולמצוא מציאות שונות, חנויות הרחוב הם בול בשבילכם. בחנויות הרחוב תמצאו מותגים שונים שלא תמצאו במרכזי הקניות או בקניונים. כך שאם אתם מעדיפים דברים ייחודיים וזולים חנויות הרחוב הם בשבילכם.

אם אתם אוהבים איכות ויוקרה ויש לכם תקציב לכך, תוכלו לרכוש פריט או שתיים. אך אם אתם מוגבלים בתקציב עדיף לרכוש ממקומות זולים יותר.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבריסל מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על בריסל, בלגיה!