חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איפה לישון בבריסל

עזרה בתכנון טיול לבלגיה? השאירו פרטים👇

אם אתם חובבי שוקולד ורוצים לחוות את חנויות השוקולד הרבות שיש לבריסל להציע, אין מקום טוב יותר בעולם מאשר העיר בריסל, בלגיה. בריסל היא אחד היעדים הפופולאריים ביותר עבור חובבי השוקולד באירופה, הממוקם על הגבול בין צרפת לגרמניה, רק כמה שעות נסיעה מבריסל. העיר בריסל בבלגיה חוצה מספר אזורים שונים, כולל בירת בלגיה, בירת בלגיה והעיר הגדולה במדינה.

למעבר לרשימת המלונות המומלצים בבריסל לחצו פה!

מתקני הקניות הם שהופכים את שדה התעופה של בריסל נהדר עבור הנוסעים, אך יש גם מספר תענוגות קולינריים שהופכים את הטיסה לבריסל למהנה באמת. ישנן עשרות מסעדות בבריסל, מה שהופך אותו למקום נהדר לשתות משהו וליהנות מארוחה טובה. הנקודה החמה עבור גורמים הנוסעים לבלגיה היא בשכונת סן-גרי, המכונה לפעמים מרכז חיי הקפה בבריסל. בשדה התעופה הבינלאומי של בריסל יש עשרות מסעדות, מה שהופך אותו למקום המושלם ללגום ולאכול באחד מבתי הקפה הרבים בעיר. בשדה התעופה בבריסל יש גם הבוס הענק, שיש בו חנויות בכל אזורי הקניות הגדולים, כמו גם מספר מסעדות וברים.

שכונה זו של מעמד הפועלים חלה התפתחויות רבות ולמרות שהיא אינה הרובע האטרקטיבי או האלגנטי ביותר בבריסל, מחירי האירוח באזור זה הם מהנמוכים בעיר. זה אולי נשמע מפחיד כדי לגלות היכן להישאר בבלגיה, אבל אל דאגה, אנחנו כאן כדי לעזור! זהו גם אחד המקומות הזולים ביותר בבריסל, עם מחירים המתחילים ב -1,000 אירו ללילה אחד בלבד. המקום הטוב ביותר לשהות בו בבריסל הוא אם אתה רוצה לטייל ולחוות את העיר כמו מקומי, אבל זה גם אחד המקומות הטובים ביותר לשהות בבריסל, למי שרוצה להיות באמצע הפעולה. אם יש לך ספק, אנו ממליצים על המקומות הטובים ביותר לשהות בבריסל ובסביבתה באתר brel.com.

סנט – ז'יל הוא אחד המקומות הטובים ביותר בבריסל לבלות בהם לילה מרגיע בעיר. Les Marolles הוא גם מקום נהדר לשנת לילה טובה, עם אוכל טוב, שתייה טובה ונוף טוב של בריסל.

למעבר לרשימת המלונות המומלצים בבריסל לחצו פה!

אם אתם נמצאים בעיר רק זמן קצר ואתם תוהים איפה להישאר בבריסל לילה אחד, זו אפשרות טובה. ישנם מלונות רבים לבחירה, אך ישנם כאלה שאנו ממליצים עליהם ויכול להיות קשה להחליט היכן להישאר במרכז בריסל. כדי לראות אפשרויות נוספות, ודא שאתה יכול למיין לפי מחיר, מרחק, דירוג מטיילים ופופולריות. הנוחות שבפופולריות הזו הופכת אותו לאחד המלונות הפופולריים ביותר בבלגיה עם מגוון רחב של אפשרויות.

בבריסל ישנם 19 מחוזות בירה, המשלבים את רוב האטרקציות התיירותיות בכמה אזורים מרכזיים. באמצעות המטרו של בריסל תוכלו לחקור בקלות את כל המראות, כך שהאזור הטוב ביותר לבריסל תלוי בעיקר בהעדפות האישיות שלכם ובתקציב שלכם. אם תבחר בשכונה, עליך לבקר בכל השכונות ברשימה זו אם יש חוויה אחרת בכל פינת רחוב. ישנן דרכים רבות ושונות לשהות בבריסל ובסביבתה וסוגים שונים של מלונות לבחירה.

תחנת הרכבת המרכזית נמצאת כאן, כך שתוכלו להגיע בקלות לשדה התעופה, ללכת למלון שלכם ולבלות לילה במרכז בריסל לפני שתמשיכו ליעד הבא. אם אתם גרים בבריסל או באנטוורפן, עליכם להישאר באחד המלונות כדי לנצל את כל אפשרויות התחבורה. תוכלו גם להמשיך במסיבה מחוץ לבריסל ולסיים בטומורולנד או להישאר במלון ליד מרכז העיר, כמו למשל הרייקסמוזיאון או המוזיאון לאמנויות יפות.

אם אתם עוצרים עצירה או לילה, מדריך שדה התעופה בבריסל זאבנטם הוא מקום מצוין לתכנן את הביקור שלכם. אנו גם משאירים לכם להירגע בחופשה ולמצוא חניה זולה בשדה התעופה בבריסל. ממוקם ברובע לואיז בלב בריסל, מלון זה אידיאלי לחקר חלק זה של העיר. ישנן מספר דרכים נהדרות לשהות בבריסל ופשוט לעבור במהירות יכול להיות מושלם לשהייה בבירת בלגיה.

Pi הוא המלון הפופולרי ביותר בעיר ואחד ממקומות השינה הטובים ביותר בבריסל, עם מגוון רחב של מיטות ושירותים.

למעבר לרשימת המלונות המומלצים בבריסל לחצו פה!

בריסל היא לא עיר גדולה, אבל למצוא את האזור הטוב ביותר לשהות בבריסל הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר של שהייה בבריסל. ה- Europaviertel הוא אזור מאוד אלגנטי ומבוקש לשהות בו, והמלונות באזור זה יוקרתיים יותר. שימו לב כי הקרבה לשוק הראשי פירושה שרוב המלונות קרובים למסעדות וברים. נציג כמה מהמלונות והמסעדות האהובים עלינו בהם תוכלו לבקר ולבקר במהלך שהותכם בבריסל.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבריסל מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על בריסל, בלגיה!