חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בריסל שוקולד בלגי

עזרה בתכנון טיול לבלגיה? השאירו פרטים👇

שוקולד בלגי הוא אחד המוצרים המזוהים ביותר עם בריסל. העיר היא ביתם של כמה מהשוקולטיירים הטובים בעולם, והיא מציעה מגוון רחב של שוקולדים לבחירה.

ישנם סוגים רבים ושונים של שוקולד בלגי, החל משוקולי פרלינים ועד לטבלאות שוקולד. פרלינים בלגיים הם פופולריים במיוחד, והם מגיעים במגוון טעמים, כולל קרם שמנת, אגוזים, פירות ועוד.

שוקולד בלגי ידוע בזכות איכותו הגבוהה. הוא עשוי מחומרי גלם מעולים, כולל קקאו משובח וסוכר. השוקולד עשוי בקפידה ומטופל ביד, מה שמעניק לו טעם עשיר ומרקם חלק.

בריסל היא מקום נהדר לקנות ולטעום שוקולד בלגי. ישנן חנויות שוקולד בכל רחבי העיר, ורובן מציעות טעימה חינם.

הנה כמה המלצות לחנויות שוקולד מומלצות בבריסל:

  • Neuhaus היא אחת מהשוקולטרייות הוותיקות והמפורסמות ביותר בבלגיה. היא נוסדה בשנת 1857, והיא מציעה מגוון רחב של שוקולדים, כולל פרלינים, טבלאות שוקולד וקינוחים.

     
  • Godiva היא מותג שוקולד בינלאומי פופולרי, שנוסד בבלגיה בשנת 1926. השוקולד של Godiva ידוע בזכות טעמו העשיר והארומטי.

  • Leonidas היא חברה בלגית משפחתית המייצרת שוקולד מאז 1912. Leonidas מציעה מגוון רחב של שוקולדים במחירים נוחים.

     
  • Marcolini היא שוקולטרייה יוקרתית בבלגיה, שהוקמה בשנת 1995. השוקולד של Marcolini עשוי מחומרי גלם מעולים, והוא ידוע בטעמו הבלעדי.

אם אתם מבקרים בבריסל, אל תפספסו את ההזדמנות לטעום שוקולד בלגי אמיתי. זהו חוויה שתזכרו לאורך זמן.

כאן תוכלו למצוא את המסעדות הטובות ביותר בבריסל, בלגיה, כולל כמה מהשוקולדים והוופלים הטובים שיש לעיר להציע. בקרו בשוקולדיירים בבריסל בסיור בירה ושוקולד או עשו זאת במהלך חופשת חג המולד. לפניכם מדריך למציאת שוקולד הטובים ביותר בבריסל לסיור שוקולד מודרך בבלגיה, כולל כתובתם. Atelier הוא מצרך מרכזי של הליכות שוקולד בבריסל, וכמה מחנויות השוקולד שלו מכינות שעועית וחטיפי שוקולד בעצמם.

אני מציע שאם אתה מחפש הזדמנות להתפנק עם חנון השוקולד הפנימי שלך, אל תחמיץ את סיור השוקולד של Enterprises. כדאי לשמור את הקלוריות שלכם לטעימות שוקולד במקומות שקשה למצוא בבלגיה, כמו Godiva, אך מומלץ לדלג על אחת מחנויות השוקולד הללו מכיוון שקל כל כך להשיג את Godivas כמעט בכל מקום בעולם. אם אתה רוצה לטעום כמה מהשוקולד הבלגי המסורתי ביותר, בקר בבריסל. כשמדובר בשוקולד בלגי, אתה לא צריך לדעת יותר טוב ממני, ואני מציע לך לעשות זאת.

למרות ש- Passion Chocolat יש היסטוריה קצרה עם יצרני שוקולד אחרים, היא אחת מחנויות השוקולד הוותיקות בעולם, שנוסדה בשנת 1998 ונפתחה בסאבלון בשנת 2008. סיור השוקולד בבריסל כולל גם ביקור בבלגיה מוזיאון השוקולד, בו תוכלו ללמוד יותר על ההיסטוריה של ייצור השוקולד מאשר במקומות אחרים בבלגיה, כמו למשל מוזיאון השוקולד של המוזיאון המלכותי בבלגיה. שוקולד בלגי, כמו גם מאסטר שוקולד מאקרבי, מפעל השוקולד המפורסם ביותר באירופה, מפעל השוקולד בבריסל.

אם ברצונכם ללמוד עוד על ההיסטוריה של השוקולד הבלגי או אם אתם חובבי שוקולד, תוכלו לערוך סיור במוזיאון השוקולד בברוז '. אם אינכם מתכננים לצאת לסיור שוקולד בבלגיה, עליכם לבקר במוזיאון המלכותי של בלגיה או במוזיאון השוקולד הבלגי, דבר שתוכלו למצוא ברשימת הפעילויות שלכם בבריסל. לאחר שהבנתם מה אתם עושים למען בריסל, נסו שוקולד בלגי, נסו שוקולד בבריסל ונסו זאת בעצמכם.

שוקולד סטארברוק מיוצר רק ממיטב השוקולד הבלגי כדי להבטיח את איכות המוצר. תהליך הקונכייה השונה מסייע להבחין בטעמים האופייניים של שוקולד בלגי. וודאו שאתם קונים שוקולד בלגי אמיתי שטוב לכם ולא מיוצר בשום מקום אחר. קונדיטוריה של שוקולד פרלינה (בקיצור צ'ופרביסקו) והשלב הבא בייצור שוקולד, קונצ'ינג, הוא סוד שמור בקפידה על מרבית חברות השוקולד הבלגיות. מותגי השוקולד הבלגי מתקשים להגן על המותג שלהם, ומוצרים המכונים "שוקולד בלגי" מעוצבים ומעודנים במזונות המוגנים באיחוד האירופי, אמצעי שהוכנס והוסכם על ידי רוב יצרני השוקולד הגדולים. הבלגים (שפירושם במילון "מקום ייצור, מטה, רכוש") עומדים על כך שכל המזון מוגן על ידי האיחוד האירופי וכי השוקולד נשאר 100% בלגי.

למרות שהרעיון הוא ש"שוקולד בלגי "מיוצר על" אדמה בלגית, הבעיה היא "מעבר", אומר פיטר אדריאנסנסנס, מנכ"ל איגוד השוקולד הבלגי. שוקולד בלגי הפך מפורסם מכיוון שהוא מונע על ידי הטעם שאיננו רוצים בשוקולד המוגמר ", אומר אדריאנסן.

הטעם הקרמי של" שוקולד בלגי "אינו דומה לזה של שוקולדים אחרים המיוצרים בשוק אחר. חלקים מהעולם, כמו ארה"ב, גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד או יפן. שוקולד בלגי מיוצר, נאפה ונמס בפה, אבל זה לא "מעבר" למה שאתה מכין ממנו. —- – זו הסיבה שטעימה וקנייה של "שוקולד בלגי" הם אחד הדברים שאסור לכם לפספס בביקור בבריסל. סיור סדנאות השוקולד בבריסל הוא חובה – תמצאו את מפעל השוקולד הגדול בעולם בבלגיה ושדה התעופה בבריסל מוכר הכי הרבה שוקולדים בעולם.

במדינה יש מספר מוזיאוני שוקולד, אחד מהם הוא המפורסם ביותר – מוזיאון בריסל לקקאו ושוקולד, המספר את סיפור השוקולד. כמובן, המדינה מתנהגת כמו שוקולד מפעל עם מגשי שוקולדים שונים בצורות שונות גדלים – שניים בולטים מהם בברוז ', המכונים "שוקו – סיפור" ו"מוזיאון השוקולד הבלגי. " חלונות ראווה ותערוכות טעם ומתכננים להזמין באינטרנט, שוקולד בלגי יהפוך את דצמבר שלכם לקצת יותר בהיר בין אם תזמינו באינטרנט או תחפשו אותו בחנות שוקולד מקומית או אפילו במוזיאון. 15 חנויות השוקולד בבריסל שכבר לא ביקרנו בהן נעים בין שוקולדים אומנותיים שעשויים משעועית למותגים משובחים כמו Neuhaus. יש 22 כאלה בבריסל, אבל אחרת בחנות ליד שדה התעופה (גאר דו מידי) יש את כל החנויות שלה בחוץ.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבריסל מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על בריסל, בלגיה!