חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בריסל וגנט בטיול אחד

עזרה בתכנון טיול לבלגיה? השאירו פרטים👇

חזרנו מרבעוש מקסים בבלגיה. נחתנו ברביעי בערב וניצלנו את זה שמחשיך מאוחר כדי לטייל ביום הראשון בלילה.
נעזרנו בשני בלוגים נפלאים בעברית על מסלולים לסיורים רגליים עצמאיים, אחד על בריסל והשני על גנט. מצרפת תקציר של מה שאנחנו עשינו מהם כאן – אבל תקראו ותבחרו לכם משם מה שמעניין אתכם.
בריסל: לילה ראשון (20:00-23:00) סיבוב רגלי דרך העיר העתיקה אל -des Arts Mont ומשם המשך לRoyal Palace. חזרה בתחב"צ לכיכר העירייה לראות את זה מואר בחושך. חובה.
יום בבריסל: הפרלמנט של האיחוד האירופי (נפתח ב 09:00, מומלץ להזמין כרטיס), Parc du Cinquantenaire. בעיר העתיקה: הקתדרלותהילד המשתין. רחוב הקומיקס, הבורסה, התיאטרון, הילדה המשתינה, גלריית סנט הוברט. סיור מודרך בבית העירייה
יום בגנט: קתדרלת באוו הקדוש, רחוב הגרפיטיבית העירייה של גנט, בית הבדים הישן ןמגדל הפעמונים, כנסיית סנט ניקולסכיכר קורנמרקט, השכונות היפות גרסליי וקורנליי, קו המים של הנהר.
בצד השני של הנהר: בית אלין וטירת גרבנסטין. שייט של שעה על הנהר (18 אירו)
יש מישהי ישראלית שעושה סיורים מודרכים בגנט. היא היתה בביקור בארץ כשהיינו שם, אז לא יצא לנו לטייל איתה. הייתי עם אמא שלי שהעדיפה שלא נצא בסיור מודרך באנגלית, אז טיילנו עצמאית והכנו לנו מראש בארץ 1-2 פסקאות עם הסבר על כל אתר. לא אידאלי אבל בהחלט סיפק אותנו הפעם.
על האוטובוס (שאטל) שנסענו איתו משדה התעופה לעיר כתבתי בפוסט נפרד. בין גנט ובריסל נסענו ברכבת. מוסיפה גם תמונות של חלק מהדברים.
מקווה שמשהו מפה יעזור למישהו. תהנו!

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבריסל מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על בריסל, בלגיה!