חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בריסל שוק הפשפשים

עזרה בתכנון טיול לבלגיה? השאירו פרטים👇

שוק הפשפשים של בריסל, המכונה גם Marché aux Puces, הוא אחד השווקים הפופולריים ביותר בעיר. הוא ממוקם בלב העיר, בכיכר Place du Jeu de Balle, והוא פתוח בכל יום מלבד יום שני.

השוק מציע מגוון רחב של סחורות, כולל בגדים, אביזרים, רהיטים, פריטי עתיקות, תקליטים, ספרים ועוד. המחירים בשוק נעים מזולים מאוד ועד יקרים, כך שכל אחד יכול למצוא משהו שהוא אוהב.

השוק הוא מקום נהדר למצוא מציאות, וגם מקום נהדר פשוט לטייל ולהתרשם מהאווירה. הוא עמוס באנשים מכל הגילאים, ובכל יום תוכלו למצוא בו משהו חדש.

אם אתם מבקרים בבריסל, אל תפספסו את שוק הפשפשים. זהו מקום נהדר לחוות את העיר ואת התרבות שלה.

איך מגיעים

שוק הפשפשים של בריסל ממוקם בכיכר Place du Jeu de Balle, הממוקמת במרכז העיר, בסמוך לתחנת הרכבת Gare du Midi.

באוטובוס

ניתן להגיע לשוק הפשפשים באמצעות מספר קווים של אוטובוסים עירוניים:

  • קו 38: מהתחנה המרכזית של בריסל (Gare Centrale)
  • קו 48: מתחנת הרכבת Gare du Midi
  • קו 94: מתחנת הרכבת Gare du Nord

ברכבת

התחנה הקרובה ביותר לשוק הפשפשים היא תחנת הרכבת Gare du Midi. ניתן להגיע אליה ברכבת ממגוון ערים ברחבי בלגיה, אירופה ואף מישראל.

ברגל

אם אתם נמצאים במרכז העיר, תוכלו להגיע לשוק הפשפשים ברגל. ההליכה מהכיכר המרכזית (Grand Place) אורכת כ-15 דקות.

טיפים להגעה

  • אם אתם מגיעים לשוק הפשפשים ברכבת, מומלץ לרדת בתחנת Gare du Midi. זוהי התחנה הגדולה ביותר בבריסל, והיא ממוקמת במרחק של כ-5 דקות הליכה מהשוק.
  • אם אתם מגיעים לשוק הפשפשים באוטובוס, מומלץ לרדת בתחנה Place du Jeu de Balle. זוהי התחנה הקרובה ביותר לשוק.
  • שוק הפשפשים הוא מקום עמוס, ולכן מומלץ להגיע אליו מוקדם בבוקר, לפני שההמונים מגיעים.

הנה מסלול טיול אפשרי לשוק הפשפשים של בריסל:

  • התחילו את הביקור שלכם בכיכר המרכזית (Grand Place). זוהי אחת הכיכרות היפות ביותר באירופה, והיא מלאה בחנויות, מסעדות וגלריות.
  • לאחר מכן, המשיכו ברגל אל שוק הפשפשים של בריסל. השוק ממוקם במרחק של כ-15 דקות הליכה מהכיכר המרכזית.
  • הקדישו לפחות שעתיים לשיטוט בשוק. תוכלו למצוא בו מגוון רחב של סחורות, כולל בגדים, אביזרים, רהיטים, פריטי עתיקות, תקליטים, ספרים ועוד.
  • לאחר שסיימתם את הביקור בשוק הפשפשים, תוכלו לחזור אל הכיכר המרכזית או להמשיך לטייל בעיר.

ביום ראשון בבוקר שוקעים הרחובות והכיכרות של טונגרן והרחובות זורמים, ושוק עתיקות ענק משתלט על זאנד – הכיכר הגדולה ביותר בפאתי העיר – במשך שלושה ימי ראשון בקיץ. מינכן אינה זרה לשווקי הפשפשים הרגילים, אך זהו פסטיבל האביב השנתי שמביא את הקצף לפה של רוב אוהדי השוק. ביום ראשון בבוקר, מאות אלפי אנשים מכל רחבי הארץ ובעולם נוהרים לרחובות או לכיכרות בעיר כמו T-Mobile, ומבלים כמה שעות בחיפוש אחר היצירות האהובות עליהם.

40 חנויות העתיקות בשוק תורמות גם לאיכות הסחורה המשומשת. החנויות אלגנטיות ומסוגננות, ועמדות סוף השבוע מציעות טנדרים אופנתיים משוק הפשפשים. לפאשניסטיות ולסצנת השוק יש חנויות שמוכרות הרבה – ודורשות בגדי וינטג '. עם אווירה נעימה ונינוחה, שהופכת אותו ליעד פופולרי בקרב צעירים ומבוגרים, שווקי הפשפשים מקבלים את פני המבקרים בזרועות פתוחות.

רשת טרוק מפעילה חמש חנויות בבריסל שקונות ומוכרות מוצרים ביתיים משומשים, כולל הרבה וינטג '. הקמעונאים לעיתים קרובות זהים, אך ישנו גן העדן של רטרו, בו תוכלו למצוא מבחר מיטב מוצרי הבציר והמעצבים הטובים ביותר. לגלישה מציעים הסוחרים הכל החל בתיקים היסטוריים, מזוודות ומכונות כתיבה ועד מכוניות קלאסיות ומכוניות קלאסיות. האהוב עלי ביותר הוא אדם שעומד מחוץ לכנסייה שמוכר ידיים ישנות – על תיקים, מזוודות, מכונות כתיבה וכו '. —- שוק הפשפשים של מארול נקרא פלאס דו ג'ו דה בלה ופתוח שבעה ימים בשבוע. שוק הפשפשים הפופולרי ממוקם במרכז העיר, בפינת הרחובות סנט ג'ורג 'וסנט מישל. אתה יכול גם לחפש את מיטב בגדי הוינטאג ', הנעליים, הרהיטים, הבגדים והאביזרים, כמו גם מגוון פריטים אחרים.

אומרים שזה אחד משוקי הפשפשים הגדולים באירופה, ומאות דוכנים מוכרים מבחר עצום של פריטים. בעוד שתוכלו להגביל את עצמכם לחלק של העיר בו תוכלו לצאת לחיפוש אחר אוצרות ללא הגבלת זמן, האזור כולל גם שווקים עתיקים זמניים מקומיים.

בזמן שאתה שם, קח לך זמן לטייל באזור, שכולל חנויות עתיקות נהדרות ומלאות באוצרות סבירים. לאחר שתחקרו את השוק, תוכלו לגלות את שוק הפשפשים Blase Rues בחלק הדרומי של העיר, ושוק הפשפשים של מארול נמצא במרחק הליכה. אם אתם נמצאים באזור דרומי זה של בריסל או בקרבתו, דאגו לבקר ברחוב דה לה בלאסי או בסטאד דה ל'אוסט.

בקר בכנסייה ההמונית, המתקיימת מדי שבת בבוקר בכיכר, ושוק פשפשים קטן ממתין למבקרים.

עבור קמים מוקדמים, הזמן הטוב ביותר ללכת לשוק הפשפשים הוא לפני שהספקים פותחים בשעה 8 בבוקר, אבל פשוט קחו את הזמן לעצור עצירה קצרה בברוקנטה, שנמצאת רק כמה רחובות מהכיכר המרכזית ואתה טוב – ללכת. אם אתה נוסע עם ה- Eurail Global Pass, מדוע לא לבקר באחד או יותר משוקי הפשפשים באירופה? יש הרבה אתרים מעולים להתעדכן בשוקי הפשפשים הקרובים ובאירועים אחרים בבריסל, אז הקפד לבדוק אותם!

המשאית עם הפסולת עוד לא הגיעה, אבל השעה בדיוק 5 בבוקר, אז אני די בטוח שהמשאית עם כל הפסולת עוד לא הגיעה.

הייתי צריך להקשיב לזכיות הענקים בסדרה העולמית, שהגיעה לשיאה עם האזעקה של קטריאן, והתנהגתי כמו עגלה ברבעים האופייניים לבריסל. למען האמת, זוהי הדרך של העיר שלי להגיע לעיר בה יש שוק פשפשים כל יום, אבל אין ספק ששוק הפשפשים מלא באוצרות. לכפר שמכבד את עצמו יש את חלקו ההוגן של הקטנים, המוחזקים לעתים קרובות לצדקה.

מכירות המגף העצומות הן מלכודות של שוק עתיקות ואספנים אמיתי, אבל אם אתה אוהב מכוניות וינטאג 'ואופנה, שוק הפשפשים לה סבלון לא יהיה מקום נהדר לקנות. בכל סוף שבוע בבלגיה, בכל מקום שאתה נמצא, אתה תוהה אם מתקיים באזור שוק עתיק.

האפוטוזיס של העולם הזה הוא לה סבלון, שוק הפשפשים היומי בלב העיר, רק כמה רחובות ממרכז העיר העתיקה. המכונה לעתים קרובות בצרפתית Vieux Marche, והוא ידוע ברחבי העולם כאחד משווקי העתיקות והאספנים הפופולריים ביותר בבלגיה. זה כל מה שתמיד רצית ומעולם לא רצית לדירתך העלובה: ריהוט וינטג ', בגדי וינטג', מכוניות עתיקות וכל דבר. בין לבין.

Hoogstraat Grote Markt בסינט – Jansvliet מושך מבקרים בסופי שבוע, בעוד שהחנויות של חנויות הסוחר פתוחות בימי ראשון. שוק הפשפשים הוא אחד משווקי העתיקות והאספנים הפופולריים במרכז בלגיה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבריסל מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על בריסל, בלגיה!